بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

 

از طرفی به دلیل افزایش هورمون های مربوط به رشد مو، رشد موهای زائد و ظاهر شدن آنها در سایر نقاط بدن افزایش می یابد که به دلیل شرایط خاص بارداری و بزرگ شدن شکم و سخت تر شدن آن است. . دسترسی به برخی از قسمت های بدن مانند بیکینی، روش لیزری روشی است که مادران باردار می شوند بهترین کلینیک لیزر موهای زائد

از آنجایی که بیکینی یکی از حساس ترین قسمت های خانم ها به خصوص در دوران بارداری است، توصیه می کنیم جلسات لیزر این قسمت از بدن را به بعد از بارداری موکول کنید. همچنین، اگر قصد دارید جلسات لیزر را برای ناحیه بیکینی شروع کنید، بهتر است از این کار خودداری کنید. زیرا نه تنها خطر به خطر افتادن سلامت و جنین را افزایش می دهید، بلکه ممکن است از لیزر درمانی به نتیجه دلخواه نرسید.

در ادامه به دلایل ممنوعیت لیزر موهای زائد در دوران بارداری و دلایل عدم نتیجه گیری از لیزر موهای زائد در دوران بارداری می پردازیم.

آیا لیزر موهای زائد بر توانایی باردار شدن تأثیر می گذارد؟

 

در واقع، با وجود پیشرفت‌های فراوان در زمینه‌های مختلف پزشکی، هنوز هیچ مدرک علمی برای تأیید یا رد این سؤال برای اثبات قطعی این ادعا وجود ندارد. به همین دلیل بسیاری از افراد در انجام لیزر موهای زائد تردید دارند. اگر قصد بارداری دارید و از طرف دیگر می خواهید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده کنید، بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید.

اگر شما هم قصد دارید جلسات لیزر درمانی خود را بعد از زایمان شروع یا ادامه دهید، بهتر است وقت بگذارید. زیرا پس از زایمان، بدن دچار تغییراتی می شود که مدتی طول می کشد تا به حالت عادی برگردد، با این حال هیچ مدرک علمی برای جلوگیری از لیزر درمانی پس از زایمان وجود ندارد. بلکه می توانید جلسات خود را با توجه به شرایط بدنی و نظر پزشک انجام دهید.

به عنوان توصیه برای شروع یا ادامه لیزر موهای زائد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. زیرا پزشک متخصص شما در مورد وضعیت جسمانی و آمادگی شما برای لیزر درمانی اطلاعات بیشتری دارد. ناگفته نماند که متخصص زنان ارزیابی وجود سزارین یا برش واژن را انجام می دهد و پس از تایید سلامت و آمادگی شما برای لیزر توسط متخصص زنان، می توانید با خیال راحت تحت لیزر درمانی قرار بگیرید و بهترین نتیجه را از این روش بگیرید.

توصیه های مهم لیزر در دوران بارداری

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا در دوران بارداری لیزر درمانی نکنیم؟ دلایل ممنوعیت لیزر در بارداری چیست؟ در ابتدا باید بگوییم که اجباری برای عدم انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری وجود ندارد. بلکه بهتر است زمان شروع لیزر درمانی را فقط به دلیل احتمال آسیب رساندن به جنین تغییر دهید.

در پاسخ به سوال دوم باید بگویم که علاوه بر خطر بالای لیزر در بارداری، دلایل دیگری نیز وجود دارد که پزشکان توصیه می کنند در دوران بارداری لیزر انجام نشود، اما آن دلایل چیست؟

یکی از دلایل اصلی عدم انجام لیزر در دوران بارداری عوارض آن است که شامل موارد زیر می شود.

قرمزی پوست
التهاب
خارش
تحریک پوست
تاول زدن
رشد مجدد مو
دکتر؛ مرکز مناسب برای لیزر موهای زائد

اگر بعد از زایمان و پس از تایید پزشک قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید، بهتر است یک مرکز لیزر مناسب برای خدمات لیزر انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید