تلویزیون های ایرانی

تلویزیون های ایرانی از آن دسته محصولاتی هستند که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. تلویزیون های ایرانی با امکانات متنوع و قیمت مقرون به صرفه می توانند گزینه مناسبی برای خرید باشند. سازندگان داخلی کشور در تولید این تلویزیون ها از بهترین محصولات استفاده کرده اند که می تواند به خوبی با برندهای خارجی رقابت کند.

همانطور که گفته شد شرکت های داخلی زیادی دست به تولید تلویزیون زدند که در این میان برندهای Xvision و J Plus بسیار موفق بودند و به محبوب ترین برندهای ایرانی در زمینه تولید تلویزیون تبدیل شدند. این برندها با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و همچنین استانداردهای بین المللی سعی کرده اند تلویزیون هایی با کیفیت عالی و عمر طولانی را روانه بازار لوازم خانگی کنند. این تلویزیون ها در مقایسه با محصولات خارجی قیمت مناسب تری دارند و اکثر افراد جامعه می توانند آن را خریداری کنند. از آنجایی که محصولات خارجی در کشور ما فاقد نمایندگی رسمی و گارانتی می باشد، ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر یکی از مولفه هایی است که تمایل مشتریان به خرید تلویزیون های ایرانی را افزایش می دهد.

تلویزیون برند جی پلاس
جی پلاس برندی است که عملکرد بهتری نسبت به سایر برندهای ایرانی دارد و در لیست بهترین تولیدکنندگان تلویزیون داخلی قرار گرفته است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده و از مدرن ترین فناوری ها در تولید محصولات خود استفاده می کند.

محصولات تولید شده توسط برند جی پلاس حاصل تلاش و تجربه سی سال گذشته شرکت گلدیران می باشد. یکی از مهم ترین فاکتورهای تلویزیون G+ گارانتی و خدمات پس از فروش قابل اعتماد آن است که خیال مشتریان را برای خرید راحت می کند، قیمت تلویزیون G+ یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید این تلویزیون است.

کیفیت تصویر

کیفیت تصاویر در تلویزیون های جی پلاس بسیار بالا بوده و شما می‌توانید تصاویر را با بهترین کیفیت، از قاب تلویزیون خود مشاهده کنید. قابلیت HDR در این تلویزیون ها به بالا بودن کیفیت تصاویر بسیار کمک می کند. تلویزیون های جی پلاس دارای HDR 10 می‌باشند که رایج ترین نوع HDR است. به زبان ساده تر می توان گفت تلویزیونی که از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند، رنگ ها را بسیار حقیقی و با کیفیت تر از تلویزیون های معمولی، به نمایش می‌گذارد. نکته دیگر درباره کیفیت تصاویر در تلویزیون های جی پلاس، بهره مندی از کیفیت UHD می‌باشد. تلویزیون هایی که کیفیت تصاویر آن ها UHD است تصاویر را با رزولوشنی حدود 4 برابر بالا تر از تلویزیون های Full HD نشان می‌دهند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این تلویزیون می‌توان به پنل A+ اشاره کرد. وجود این پنل در تلویزیون جی پلاس، نشانگر صفر بودن تعداد پیکسل های خراب و پایین بودن درصد خطا در نمایشگر می‌باشد.

ویژگی های تلویزیون های جی پلاس
تلویزیون جی پلاس ایرانی در سایزها و مدل های مختلف در بازار لوازم خانگی به فروش می رسد. تنوع زیاد این محصول این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که با هر بودجه ای که دارند خرید کنند. تلویزیون های J+ در دو نوع معمولی و هوشمند عرضه می شوند و دارای ویژگی های بسیار مفیدی هستند. پورت های تعبیه شده در بدنه این تلویزیون ها از جمله پرکاربردترین امکانات این محصولات است. با کمک پورت های HDMI و USB می توانید فایل های شخصی خود را به دستگاه تلویزیون منتقل کرده و روی صفحه نمایش مشاهده کنید.

تلویزیون های هوشمند ساخت G+ با سیستم عامل اندروید سازگاری دارند که به شما امکان دسترسی آسان به اینترنت و نصب برنامه های مختلف را می دهد. کیفیت تصویر این تلویزیون ها بسیار بالاست و برای تماشای یک فیلم و سریال خوب می توانید روی این تلویزیون ها حساب کنید.

تلویزیون برند Xvision
شاید قبلاً نام شرکت مادیران را شنیده باشید. جالب است بدانید که این شرکت از مادیرا برند Xvision را در سال 2005 راه اندازی کرد.هدف این برند ایرانی تولید تلویزیون های باکیفیت با قیمت مناسب می باشد. برند ایکس ویژن بدون شک در گروه بهترین تولید کنندگان تلویزیون های خانگی قرار دارد و طرفداران بی شمار این محصول کیفیت بالا و ویژگی های خاص آن را نشان می دهد. شما می توانید بسته به نیاز خود تلویزیون ایرانی ایکس ویژن را در دو نوع معمولی و هوشمند خریداری کنید. اگر از تماشای آنلاین فیلم و سریال لذت می برید، باید بگوییم که قابلیت اتصال به اینترنت در این محصولات را دوست خواهید داشت. پورت های HDMI، USB، کامپوزیت و اپتیکال تلویزیون ایکس ویژن به شما این امکان را می دهد که دستگاه های مختلفی را به تلویزیون خود متصل کنید. می توانید فیلم های مورد علاقه خود را با کیفیت Ultra HD تماشا کنید و از وضوح بالای آن لذت ببرید.

اگر فضای خانه شما محدود است، اصلا نگران نباشید. تلویزیون های ایرانی ایکس ویژن علاوه بر پایه رومیزی قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارند. پشتیبانی از فناوری های پیشرفته صدا، تجهیزات با سیستم عامل اندروید و عملکرد ماشین زمان از دیگر ویژگی های تلویزیون ایکس ویژن است.

دیدگاهتان را بنویسید