خرید سینک  ایلیا استیل

 سینک ایلیا استیل
سینک سینک استیل ایلیا ارائه می شوند بسته به مدلی که انتخاب می کنید ممکن است شامل چرخ گوشت، فر، سبد میوه و موارد دیگر باشد. سینک های استیل ایلیا ممکن است برای تمیز کردن ظروف، کارد و چنگال و سایر ظروفی که در آشپزخانه استفاده می کنید مناسب باشند. کابینت آشپزخانه ایلیا استیل را به عنوان یک وسیله چند منظوره در نظر بگیرید، آنگاه چیز متفاوتی خواهید دید. با لگن عمیق سینک ایلیا می توانید بسیاری از کارها را به صورت همزمان انجام دهید، بنابراین طراحی متفاوتی دارند و ما به سرعت سینک ایلیا را در اختیار شما قرار می دهیم.

سینک ایلیااستیل چه کیفیتی دارد؟
عایق آشپزخانه به طور کلی باید در برابر هر چیزی که در آشپزخانه فکر می کنید، از درجه حرارت بالا گرفته تا روغن پخت و پز و کثیفی – حتی تمیز کردن شیمیایی، مقاوم باشد. فولاد ضد زنگ یا گرانیت معمولاً در آشپزی آشپزخانه استفاده می شود، اما جوراب های گرانیتی، شیشه ای یا حتی مسی نیز پیدا خواهید کرد. همه آنها از مزایای تمیزی، طول عمر و مقاومت در برابر خراش برخوردار هستند.

از بهترین و پرفروش ترین مدل های ایلیا استیل سینک می توان به کد 20 سیستم نصب شده در سینک مانند مدل 2070، 2068، 2064 و … اشاره کرد.

وی بهترین قیمت ایلیا استیل  روی سینک را ذکر می کند و کدهایی را برای مدل هایی که با شماره 10 شروع می شوند مانند مدل 1068، 1062، 1060 و … ذکر می کند.

خرید سینک  ایلیا استیل چیست؟
سینک های استیل ایلیا دست ساز و با استفاده از فولاد ضد زنگ می باشند. با این حال، کیفیت فولاد نیز به طراحی شما بستگی دارد. قیمت سینک دست ساز استیل ایلیا که کیفیت بالایی دارد و اکسسوری هایی مانند جیمی دارد نسبت به مدل های دیگر کمی گرانتر است. سینک دست ساز الیا را می توان به انواع 6006، 6003، 6007، 6009، 6014، 6015، 6030 و 6031 تقسیم کرد.

چه نوع سینک استیل ایلیا برای آشپزخانه؟
وقتی می گوییم “نوع سینک آشپزخانه” در واقع منظورمان این است که چگونه سینک را روی میز آشپزخانه خود قرار دهیم. سه نوع سینک استیل ایلیا شامل جوراب استیل، جوراب بلند و زیر سینک کورین وجود دارد.

با فولاد ضد زنگ نصب شده است
سینک توکار استیل النا روشی ساده و آسان برای قرار دادن سینک آشپزخانه در بالای کابینت است – سینک در جلوی قسمت بالایی کابینت شما قرار می گیرد. قسمت هایی از سینک در بالا قرار می گیرد و سطح صافی را تشکیل می دهد.

سینک ها در اشکال و پیکربندی های مختلفی ساخته می شوند. مزیت اصلی سینک توکار این است که می توانید از آن برای هر نوع سینک آشپزخانه استفاده کنید، بنابراین نگران انتخاب اشتباه سینک نباشید. بیشتر آب توکار استیل ایلیا دارای سینی کناری سینک است که ظرف شما را گرم و آماده استفاده نگه می دارد.

سینک استیل الیا
سینک های استیل یا سینک های فرعی کورین الیاس برای صرفه جویی در فضا و ایجاد ظاهری کوچک در آشپزخانه شما با خطی تمیز و مرتب طراحی شده اند. سینک ایلیا بدون سینک است، اما برای آشپزخانه های کوچک و مدرن ایده آل است. سینک کورین استیل ایلیا برای استفاده بر روی هر کابینت ساخته شده از کورین و کوارتز مناسب است، اما همیشه قبل از خرید سینک کورین از کابینت ساز خود سوال کنید.

مزیت اصلی سینک استیل نصب شده ایلیا عدم وجود قطعاتی است که بتواند زباله ها و کثیفی ها را جمع آوری کند. این بدان معناست که تکه های غذا را می توان به راحتی در داخل و خارج ماشین ظرفشویی شست.

دیدگاهتان را بنویسید