یوبیسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد

یوبیسافت به‌صورت رسمی اعلام کرد که دیگر محتوای پس از عرضه برای Watch Dogs: Legion منتشر نخواهد شد و آپدیت 5.6 آخرین به‌روزرسانی بازی است.

فصل پنجم بخش آنلاین بازی Watch Dogs: Legion با نام Stripes به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و پس از انتشار آپدیت‌های مختلف برای این بازی، بالاخره یوبیسافت اعلام کرد که دیگر محتوای پس از عرضه‌ای در دسترس کاربران قرار نمی‌گیرد. به‌عبارتی شرکت یوبیسافت در وبسایت رسمی خود توضیح داد که آپدیت 5.6، آخرین آپدیتی است که برای بازی واچ داگز لیجن عرضه می‌شود.

بازیps4

پس از تمام شدن فصل پنجم، مدام فصل سوم تا پنجم بازی به‌صورت مداوم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا پاداش‌های از دست رفته‌ی خود را کسب کنند. جوایز درنظر گرفته‌شده‌ی پیش‌رو هم شامل ظاهر شکل متفاوتی از ژاکت ایدن پیرس، ماسک جکسون و ست‌های مختلف لباس می‌شود.

شرکت یوبیسافت دراین‌باره می‌گوید: «ما نمی‌توانیم بیش از این به بازی‌ای که خلق کردیم، افتخار کنیم. همچنین از تمامی بازیکنانی که در این ماجراجویی بیش از یک سال در لندن به ما ملحق شدند، قدردانی می‌کنیم. به آینده می‌نگریم تا ماجراجویی‌های بیشتر شما در لیجن را ببینیم».

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ آیا از بازی Watch Dogs Legion راضی بوده‌اید؟ کدام یک از محتویات پس از عرضه بازی نظیر بسته الحاقی‌های رایگان یا محتویات بخش آنلاین آن را تجربه کرده‌اید؟

دیدگاهتان را بنویسید