ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا در سال 2020 تقریباً 6.7 میلیارد دلار غرامت

ایلان ماسک ، مدیرعامل تسلا در سال 2020 تقریباً 6.7 میلیارد دلار غرامت دریافت کرد-این درآمد کارآفرین فناوری را 11 برابر بیشتر از پردرآمدترین مدیر اجرایی بعدی این کشور دریافت کرد.

دستمزد هنگفت ماسک در قالب اختیار معامله سهام بود که به او این حق را می داد که سهام تسلا را با قیمت از پیش تعیین شده خریداری کند ، در مقابل حقوق یا پاداش نقدی.

برای اینکه ماسک گزینه ها را دریافت کند ، تسلا باید اهداف مختلف تجاری را بر اساس رشد درآمد ، قیمت سهام و سایر ارقام که در بسته حقوق و دستمزد سال 2018 که توسط سهامداران آن زمان تأیید شده بود ، مشخص کند.

افزایش 740 درصدی قیمت سهام این خودروساز الکتریکی در سال 2020 ، توانایی ماسک را برای اعمال اختیارات سهام خود باز کرد – و او را در صدر شاخص حقوق سالانه بلومبرگ قرار داد.

تغییر امنیت آخرین تغییر٪
TSLA TESLA ، INC. 709.99 -3.77 -0.53
طراحی شده توسط
TESLA برای اولین بار 1 میلیارد دلار سود دارد

آن دسته از بسته های پرداختی عظیم که با عملکرد سهام و سایر معیارهای عملکرد تجاری بلند مرتبط هستند ، تحت عنوان “بسته های ماهانه” شناخته می شوند ، زیرا هدف آنها ایجاد انگیزه در مدیران برای افزایش ارزش شرکتی است که مدیریت می کنند.

بلومبرگ خاطرنشان کرد که این نوع جوایز از زمان تصویب جایزه عظیم ماسک در سال 2018 رایج شده است.

گفته می شود حداقل 15 نفر از مدیران سال گذشته 100 میلیون دلار یا بیشتر جوایز دریافت کردند که سه برابر بیشتر از زمانی است که ماسک صاحب جایزه شد. به گزارش بلومبرگ ، شرکت هایی که بسته های جایزه مشابهی را اجرا کرده اند ، شامل سخت افزار Restoration ، Paycom Software و JPMorgan هستند.

تیم هیگینز خبرنگار وال استریت ژورنال توضیح می دهد که چرا تسلا در آدرس رئیس جمهور گم شده است. ویدئو
ایلان ماسک ، تسلا در اعلامیه کاخ سفید کجا هستند؟
تیم هیگینز ، خبرنگار وال استریت ژورنال توضیح می دهد که چرا تسلا در آدرس رئیس جمهور گم شده است.

اما دستمزد سالانه ماسک آنقدر بی نظیر بود که در لیست یک دکمه وجود دارد که به خوانندگان اجازه می دهد تا “بدون ایلان ماسک مقیاس” داشته باشند.

با کلیک کردن در اینجا ، FOX BUSINESS ON THE GO را دریافت کنید

حقوق و دستمزد عظیم ماسک در حال حاضر 33 میلیارد دلار بر روی کاغذ به دست آورده است-و او را برای سه سال متوالی در صدر لیست حقوق سالانه بلومبرگ قرار داده است.

دومین مدیر پردرآمد لیست بلومبرگ مایک پیکوز ، مدیرعامل Oak Street Health بود که 568 میلیون دلار با ترکیبی از حقوق ، پاداش ، جوایز سهام ، جوایز آپشن و مزایا دریافت کرد.

همه ده مدیر عامل برتر پردرآمد مردان هستند و اکثر آنها سفیدپوست هستند. به گزارش بلومبرگ ، تنها پنج نفر از 100 مدیر پردرآمد سال گذشته زن بودند.

بسته حقوق و دستمزد ماسک و محبوبیت روزافزون بسته های موسوم به دستمزد برای عملکرد ، در حالی صورت می گیرد که با برخی اقدامات ، نابرابری اقتصادی بین مدیران اجرایی و کارکنان درجه یک به بالاترین حد خود می رسد.

برای مطالعه بیشتر در FOX BUSINESS اینجا را کلیک کنید

به گفته بلومبرگ ، میانگین حقوق بین مدیران عامل S&P 500 و کارکنان معمولی آنها در سال 2020 به 182 افزایش یافت که برای سومین سال پیاپی افزایش یافت. بلومبرگ خاطرنشان کرد که برخی از شرکت ها نسبت های خود را در هزاران مورد ثبت کرده اند.

منبع

https://rb.gy/r60mmp

https://bit.ly/3CGcR1N

https://is.gd/WSeZvC

دیدگاهتان را بنویسید