مه پاش

نازل مه پاش در سایز های مختلفی تولید می شود که این سایز بندی بر اساس دهانه خروجی نازل است برای مثال نازل مه پاش در سایز های 20 ، 30 میکرون تولید می شوند که انتخاب شما بستگی به رسوب آب، قدرت پمپ، مقدار رطوبت نیاز متفاوت است.

نازل به طور گلی وسیله ای است که فشار بالای آب را به سرعت تبدیل می کند برای مثال نازل کارواش که فشار پمپ در پشت نازل به سرعت تبدیل شده ولی در مه پاش دهانه ی کوچک نازل آب را به قطراتی در حد میکرون تیدیل می کند.

نازل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی خاص خود را دارند نازل مه پاش به پمپ صنعتی نیاز دارد تا برگشت آب به پمپ صدمه وارد نکند.

پایه نازل مه پاش برنجی

نازل مه پاش در  ایران به چند مدل چینی تایوانی و ایتالیایی به فروش می رسد و در صنایع مرغداری گاوداری و گلخانه به منظور افزایش رطوبت و خنک سازی استفاده می شود.

در چند سال اخیر مه پاش ها در زندگی روزمره و درشهر ها هم ورود کرده و رستوران ها و کافه ها هم از مه پاش ها جهت محیز مطبوع استفاده می کنند.

برای خرید دیگر ملزومات مه پاش مانند شیلنگ فشار قوی و پمپ و اتصالات مرتبط می توانید اینجا کلیک کنید.

شیلنگ های نازل مه پاش در دو مدل فیتینگی و سیم دار عرضه می شوند که شیلنگ های سیم دار در سرما و گرما عملکرد بهتری دارند ولی وزن بالاتری دارند. پایه نازل فیتینگی

ملزومات در هر دو مدل از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی ندارند و در کل قیمت نزدیک بهم دارند.

پمپ مه پاش

سیستم مه پاش خانگی فشار کم را به مه تبدیل می کند سیستم مه پاش چند درجه هوای محل راخنک می کند و رطوبت را افزایش می دهد در پرورش قارچ برای رطوبت لازم از مه پاش استفاده میکنند در رستوران ها و کافه ها در تابستان از مه پاش استفاده می شود.

نازل، شلنگ، تابلو برق،پایه نازل، پمپ کوبله شده، فیلتر تصفیه آب.. از وسایل لازم برای  مه پاش است.

دیدگاهتان را بنویسید